maandag 11 juli 2011

MAC Blush in Springsheen

Ik heb laatst van MAC een blush gekocht, namelijk springsheen. Een prachtige roze/bruine kleur met gouden shimmers. Echt een mooie warme blush. De MUA raadde mij deze blush aan, omdat hij goed bij blauwe ogen en een lichte huid past. Lees verder als je wilt weten wat ik ervan vind.

De blush zit verpakt in dit mat zwarte doosje. Je ziet de kleur erdoorheen. Ik vind het zoiezo al heel chic als er een doosje omheen zit!


De kleur staat niet alleen vermeld op het doosje, maar ook op de onderkant van de blush zelf. Deze blush heeft de naam Springsheen. Ik vind de namen van MAC producten altijd leuk gekozen!


De verpakking zelf is ook mat zwart en is lekker stevig!


Ik heb hier twee verschillende foto's van de kleur van de blush. Het was moeilijk om de gouden glans op de foto te krijgen, maar het is gelukt! Op de tweede foto zie je dit het best.

Op naar de swatches!


Het lukte mij maar niet om een goede foto van mezelf te maken met de blush op. De shimmers kwamen totaal niet over op de foto. Ik hoop dat jullie genoeg hebben aan deze swatch foto's! Je ziet de blush misschien niet zo goed op de foto, maar in het echt is hij echt geweldig gepigmenteerd.

Ik vind het ook fijn aan deze blush dat je hem kunt opbouwen qua kleur. Je kunt hem heel subtiel aanbrengen, maar ook heel fel. Je moet wel een beetje uitkijken dat je niet meteen teveel opdoet :)

MAC blush in Springsheen kost €19,50 en is tekoop bij alle MAC counters.

Liefs,
Daphne