zaterdag 23 juli 2011

NOTD Replay and Crack!

Het leek me toch wel eens leuk om een NOTD (nails of the day) te doen. Laatst heb ik namelijk het crack lakje van essence gekocht. Kijk snel verder!


Elke keer als ik bij kruidvat kwam was hij er niet. Bij ons in het dorp hebben ze het hele 2de rek niet, dus moest ik hiervoor steeds een stuk fietsen. Toen ik laatst bij kruidvat was hadden ze eindelijk de crack nagellak (er stonden er nog 9), was ik mijn geld vergeten. Echt stom! Het was half 6, dus ik kon ook niet meer heen en terug... Ik dacht dus meteen, dan kom ik morgen wel terug. Nou, die dag daarna was het heel hard aan het regenen, dus toen werd het ook niets. Uiteindelijk ben ik die dag daarna gegaan, en toen stonden er nog maar 3... Gelukkig! Het was toen ook nog eens de aanbieding van kruidvat van essence 2 lakjes voor 2 euro. Dus ik heb 2 crack nagellakjes meegenomen, een blauwe kleur (73 Replay) en een lila kleur (72 Found My Love).


Hier nog even een swatch van Replay. Van Found My Love heb ik nog geen swatches, maar als jullie dat willen komt dat nog! Replay dekt goed in 2 laagjes. Ik breng altijd maar hele dunne laagjes aan, zodat het sneller droogt. Maar als ik dat bij Replay doe moet ik wel 3 laagjes doen om hem compleet dekkend te hebben. Replay is een prachtig lichtblauw kleurtje, echt perfect voor de zomer!

De Crack nagellak en de Essence lakjes (Replay&Found My Love) kosten €1,79 per stuk en zijn verkrijgbaar bij kruidvat.

Liefs,
Daphne