donderdag 28 juli 2011

Pupa Luminys Touch Concealer/Highlighter

Vandaag een keertje een heel ander product. Pupa komt half juli met een nieuw product die in het vaste assortiment komt te zitten, namelijk de Luminys Touch. Lees verder wat er zo speciaal is aan dit product!






De 'pen' die je hierboven op de foto ziet, is volgens Pupa een highlighter voor je gezicht. Je kunt aan de achterkant op een knopje klikken. Wanneer het aangebracht word op doffe of grauwe plekjes dan zorgt de Pupa Luminys Touch dat je huid er weer fris en fruitig uitziet. Hieronder zie je aan aantal foto's met hoe het nou precies werkt!



Wanneer je op het knopje aan de achterkant drukt hoor je een klikje. Op dat moment komt er uit het kwastje (aan de andere kant) een huidskleurige substantie uit. Dit is dus de Luminys Touch. Kijk uit dat er niet teveel uit komt, want dat is zonde. Ik vind het kwastje zacht, en hij voelt stevig aan. Wanneer je hem een keer gebruikt hebt, is het kwastje al een beetje vies. Dit blijft ook zo. Ik stoor me daar eigenlijk niet zoveel aan.

Ik vind de verpakking er mooi uit zien. Het is glimmend, en voelt ook luxe aan. Pupa heeft altijd hele mooie luxe verpakkingen, dat vind ik leuk!

Maar waar is dit product dan eigenlijk voor? Volgens Pupa kun je er verschillende dingen mee doen. Je kunt donkere kringen onder je ogen corrigeren, maar het kan ook gebruikt worden als oogschaduw basis. Verder kun je je gezicht ermee highlighten, lippen benadrukken en helderheid toevoegen aan je make-up. Heel erg veel dus! Zelf vind ik het eerder alleen een concealer. De kleur is voor mij iets te donker als highlighter (ik heb  02 Luminys Sand). Want wanneer ik hem op mijn jukbeenderen aanbreng zie ik hem gewoon niet. Ik heb hem ook geprobeerd als oogschaduw basis, maar dat vind ik ook niet heel erg fijn. Hij laat mijn oogschaduw creasen... Ik gebruik hem eigenlijk alleen als concealer, en niet voor de andere dingen.



Swatches! Je ziet hem nauwelijks wanneer hij uitgesmeerd is, maar op de eerste foto kun je hem nog wel zien. Ik heb ook een aantal foto's gemaakt waarbij ik hem op mijn gezicht aangebracht heb.



Ikzelf heb niet super veel last van donkere kringen, maar hij werkt daar wel heel erg goed voor!



Ook heb ik hem op mijn kin aangebracht, om rode plekjes te camoufleren. Daar is hij ook goed voor!

Ik ben blij met dit product als concealer. Ook de verpakking is mooi, het is een leuk systeem en het werkt met een fijn kwastje. Het product valt alleen niet te gebruiken als highlighter of oogschaduwbasis. Dat het kwastje vies word vind ik niet erg, maar misschien dat anderen zich eraan kunnen irriteren. Ook de prijs vind ik best wel hoog, namelijk €15,95.

De Luminys Touch is een fijne concealer, maar meer niet. Hij is verkrijgbaar in 3 kleuren: 01 Luminous Ivory, 02 Luminous Sand en 03 Luminous Peach. De Luminys Touch van Pupa is half juli verkrijgbaar. Hij kost €15,95 en zit in het vast assortiment. Voor verkooppunten en informatie kijk op www.pupa.nl.

Liefs,
Daphne