donderdag 4 augustus 2011

Lavera Verzorgingsproducten

Laatst heb ik ook al iets geschreven over de make-up van het merk Lavera. Naast make-up verkoopt Lavera ook verzorgingsproducten, zoals dagcrème, shampoo, douchegel, after-sun, zonnebrand etc. Ik heb een aantal van deze ontvangen om voor jullie te reviewen. Kijk snel verder!





Als eerste zie je een aftersun milk. Deze is een beetje geelachtig gekleurd, en ruikt heerlijk! Het voelt ontzettend lekker aan wanneer je de crème op je verbrande huid hebt aangebracht. Hier ben ik zeer tevreden over!

Je betaald €8,25 voor 150 ml van de aftersun milk.

Als tweede zie je een douche- en badgel. Deze heet 'Orange Feeling', en ruikt dan ook naar sinaasappel/mandarijn. Ook erg lekker! Deze douche- en badgel schuimt goed, wat ik altijd fijner vind.

Je betaald €6,35 voor 150 ml van de douchegel 'Orange Feeling'.

De verpakkingen van deze tubes zien er vrolijk uit!



En dit is de shampoo met de geur rozenmelk. De geur ruik je niet heel erg sterk, en wat me opviel was dat de shampoo echt ontzettend vloeibaar is. Het drupte van mijn hand af onder de douche. Ook schuimde deze shampoo niet heel erg, wat ik vaak wel jammer vind. Je haar word er wel even schoon van, maar schuimend shampoo kun je toch iets beter over je hele hoofd aanbrengen. Dat vind ik erg jammer. De verpakking van deze shampoo ziet er niet echt speciaal uit.

Je betaald €8,50 voor 250 ml van de rozenmelk shampoo.

Ik ben blij met de douchegel en de aftersun, maar ik had alleen wel iets meer verwacht van de shampoo.
Voor verkooppunten en meer informatie over lavera kijk op www.lavera.nl.

Liefs,
Daphne