zaterdag 20 augustus 2011

Essence oogpotloodjes

Een tijdje geleden heb ik 2 oogpotloodjes van essence gekocht, om te testen. Ik heb gekozen voor een bruine en een witte, omdat ik al zoveel zwarte potloodjes heb. Vandaag de review!



Allereerst hoe ze eruitzien. Ik vind de dop ontzettend cheap, net zoals de doppen van de multi dimension nagellak. Voor de rest ziet het potloodje er prima uit.


Boven 08 Teddy en onder 04 White


En de swatches! Zoals je kunt zien brokkelt de witte heel erg. Ook de bruine kleur geeft wat kruimels af. Ik vind de pigmentatie prima, maar de potloden zijn erg hard. Wanneer ik bijvoorbeeld de witte kleur op mijn waterlijn wil aanbrengen, komt er maar weinig kleur vanaf. Als je harder drukt komt er iets meer wit vanaf, maar dit moet je niet doen op je waterlijn. Hij blijft misschien een half uurtje zitten, maar daarna moet je hem weer bijwerken...

Ik vind de potloden niet echt geweldig. Voor de prijs, €1,- per stuk, kun je ze niet laten liggen als je een kleur hard nodig hebt. Maar deze potloden behoren zeker niet tot mijn favorieten!

Liefs,
Daphne