zaterdag 13 augustus 2011

Shoplog Italië

Ik ben weer terug uit Italië! Dit is niet de eerste keer dat ik naar Italië ben geweest, maar elke keer is het weer leuk om te gaan. De heerlijke pizza's die nooit vervelen... Ik mis ze nu al! In Nederland hebben jullie alleen maar slecht weer gehad hoorde ik. Ik heb daar alleen maar mooi weer gehad! Het was elke keer rond de 27/28 graden en 's middags werd het nog warmer. Maar nu naar de aankoopjes!




We zijn naar Peschiera Del Garda geweest. In een soort klein winkelcentrum (als je er ook komt, bij de Macdonalds) zit een heel leuk Chinees of Japans winkeltje, de Fada Mercato. Je kunt hier echt alles kopen, behalve eten. Ze hebben er mooie gala jurken voor heel weinig geld, en ook gewoon kleding. Je kunt daar ook verzorgingsproducten, pruiken, nagelspulletjes, make-up etc. kopen. Ik ben gaan kijken bij de make-up en kwam dit merk tegen: Astra. Ik heb daar 3 nagellakjes voor €2,50 per stuk, 2 baked eyeshadows voor €3,- per stuk en een illuminator voor €6,- gekocht. Reviews volgen!


Ook heb ik in dat winkeltje een soort 'travalo' gekocht. Dit is een heel klein parfumsprayflesje waar je je eigen favoriete luchtje in kunt doen. Deze ziet er heel simpel uit, maar is super handig voor in mijn tas! Ik heb er het luchtje So Kiss Me... in gedaan. Hij kost volgens mij iets van €1,80


Natuurlijk ben ik daar ook naar de markt geweest en heb deze tas gekocht. Je ziet er allerlei bloemetjes op van Louis Vuitton, en er hangt een sjaaltje aan. Hij is lekker groot, en mijn schoolboeken passen er super goed in! Aan de binnenkant heeft hij meerdere vakken, echt heel erg handig voor iemand zoals ik (overal aantekeningen laten slingeren...). Je had deze tas ook nog met een donker sjaaltje. Wel grappig, want heel veel wilden graag die met het lichte sjaaltje, alleen de enige die er was had ik toen al gekocht :). Hij kostte eerst €18,- maar uiteindelijk heb ik afgedongen tot €15,-. Jaa, dat is heel normaal in Italië!



Ook heb ik op de markt nog een leuk horloge gekocht voor €5,-. Hij lijkt een beetje op de icewatch horloge, maar deze heeft geen siliconen bandje. Hij heeft ook leuke diamantjes, echt een 'bling bling' horloge!


Toen ik thuis kwam ging ik lekker naar het dorp toe, en bij de trekpleister (en kruidvat!) hadden ze 50% korting op de al afgeprijsde artikelen. Ik was bij trekpleister en heb uiteindelijk twee luchtjes gekocht. Mexx Black 30ml €4,50 en Avril Lavigne Black Star 30ml €5,-. Geen geld toch, voor zo'n hoeveelheid! Wel toeval dat er in beide namen Black staat!

Dit was het weer! Jullie kunnen in deze dagen een review verwachten van de producten van Astra.

Liefs,
Daphne