vrijdag 19 augustus 2011

Leuke nailart op youtube!

Sinds kort doe ik weer wat meer met nail-art. Ik heb een tijdje gehad dat ik alleen maar 1 kleur op nagels deed. Gelukkig heb ik al mijn dottingtools en stripers er weer bij gepakt, en heb een aantal leuke designs op gezocht. Vandaag laat ik mijn favorieten van youtube zien!


Tumblr_lpyb027zse1qh7a1to1_400_large


Ik vind deze tutorial echt heel erg leuk! Perfect voor het nieuwe schooljaar, en niet te moeilijk.


Als je van koekjes houd is deze nail-art perfect voor jou!


Als je korte nagels hebt kun je ook leuke designs maken!

Ik vind de filmpjes van CutePolish erg duidelijk, en lekker kort. Je hoeft geen uur te kijken tot de nagellak eindelijk droog is. Ik vind ook dat ze rustig en duidelijk praat, echt een aanrader! Ze heeft ontzettend veel leuke designs, dus er zit ook wel iets leuks voor jou bij ;)

Liefs,
Daphne