zondag 28 augustus 2011

Stash Flash: Oogschaduwpalettes

De stash flash van vandaag: oogschaduwpalettes! Ik heb ze allemaal op de foto gezet, zelfs mijn 88 palette (die er vanbinnen een beetje gek uitziet...). Ik ben gek op oogschaduw, en draag het ook bijna elke dag. Jaa, zelfs naar school toe! Ik maak er extra tijd voor. Je kunt bij sommige kleuren wel zien dat ik ze vaak heb gebruikt...! Maarja, waarom zou je oogschaduw kopen als je het toch niet gebruikt? In ieder geval, nu op naar de oogschaduwpalettes.





Ik begin met deze twee palettes van NYC (New York Color). Je betaald slechts €5,- per stuk. De een vind het duur, de ander niet. Ik vind het redelijk, want de kwaliteit van sommige oogschaduws is niet al te best. Verder vind ik het wel handig dat er een primer en illuminator bij zit, maar ik vind de primer niet héél erg fijn.
De eerste is voor bruine ogen, en de tweede voor groene ogen (ik heb zelf blauwe ogen... :x)



En dan deze twee palettes van Catrice. Het zijn beide LE producten. De eerste (C05 Mustard & Custard) komt uit de Expect The Unexpected collectie. Ik heb hem toen vooral gekocht om de matte highlight kleur, die echt geweldig veel pigment heeft. De andere komt uit de Urban Baroque collectie en heet C02 Feather Fan. Van deze ben ik iets minder fan, en gebruik ik daarom ook minder.



En dan 2 palettes van Essence. Valt het jullie op dat ik het op merk gedaan heb? Haha! Allereerst een fan mijn favoriete palettes op dit moment, het essence sun club palette in 02 Long Beach. De verpakking is op vakantie heel erg beschadigd, dus er zitten allemaal krassen op. Verder heb ik een aantal kleuren moeten repressen omdat die bijna stuk gegaan waren. Deze oogschaduws zijn heel erg kruimelig! Ik ben fan van de donkerbruine kleur, zoals je al kunt zien. En dan een palette van de essence I Love Berlin collectie. Daar heb ik weinig over te zeggen. De kleuren zijn leuk, het pigment oké en de tijd dat de oogschaduw op je ooglid blijft zitten is misschien 5 minuten. Jammer!



2 Gosh palettes. De eerste is een trio in 15 Sense (waarbij je nu bij de bruine en de highlighter de pan ziet) waar ik een mwah gevoel bij heb. Pigment is prima, maar je hebt zoveel fall-out! Daar kan ik echt niet tegen :) En het andere palette vind ik ook mwah. Het pigment is niet echt super, en ook bij deze oogschaduw heb je fall-out.



Dit zijn ook 2 favoriete palettes van mij! Een sephora palette in Camel Leon <33 Ik houd van die onderste kleur! Dit is zo'n mooie kleur voor op je ooglid, en dan donkerbruin in de crease... Oohh, ik vind deze echt prachtig. Daarnaast zie je een zelfgemaakt palette (kijk hieronder bij het 88 palette!). Ik heb allemaal favoriete oogschaduws uit mijn 88 palette gehaald, zodat ik die kleine mee kon nemen op vakantie. Inmiddels zie je bij kleur 10 (tel van links naar rechts ;P) al een hele grote pan. Dat is een prachtige highlighter!


En nu mijn 88 palette, die er een beetje apart uitziet... Ik heb er behoorlijk wat kleuren uit gekregen! Ik heb trouwens ook 4 losse lege pannetjes. Je ziet dat er bij de witte kleur ook een pan te zien is! Deze gebruik ik de laatste tijd niet meer zoveel.

Dit waren al mijn oogschaduwpalettes! Welk product willen jullie de volgende keer zien in Stash Flash?

Liefs,
Daphne