dinsdag 30 augustus 2011

P-p-p-pan!!

Kennen jullie dat gevoel? Dat je de 'pan' van een product kunt zien omdat je hem zo vaak gebruikt hebt? Ik word er blij van, want dat betekend dat ik iets nieuws mag kopen, maar ondertussen baal ik ook wel. Het was zo'n fijn product, en ik wil nog lang niet dat hij opgaat. Tja... Helaas bij de meeste gevallen een baal gevoel, maar ook wel eens een jeeeh! gevoel. Kijk snel verder om te zien bij welke producten ik de pan geraakt heb!






Als eerste het Catrice allround concealer palette. Hierin zitten 5 kleurtjes concealer, 3 voor de huidskleur, 1 voor de roodheden (de groene) en een voor de wallen (de roze). Ik vind dit een fijne concealer, alleen hij gaat wel héél erg snel op! Ik denk dat ik een concealerkleurtje al binnen 3 weken half leeg heb gemaakt. En zoveel concealer gebruik ik nou ook weer niet... Dat is wel jammer!



Dit is een sephora oogschaduwpalette in Camel Leon. Deze kwam ook voor in het artikel van eergisteren! De onderste kleur is een favoriet van mij, die ik de laatste tijd niet meer zoveel gebruik. Dat is jammer! Maar ik denk dat ik hem er morgen wel weer bij ga pakken. Jammer aan deze oogschaduw is dat hij zo korrelig is. Pigmentatie is prima!



Een donkerbruine kleur uit het essence sun club palette (als je het artikel eergisteren gelezen hebt, zie je de beschadiging goed op het doosje??). Echt een prachtige kleur, met veel pigment! Ik heb hier nog wel wat back-ups van liggen, maar dan van andere merken. Toch vind ik het jammer dat hij bijna op is.



Bij dit palette zie je 3 kleurtjes met de pan. Allereerst een hele mooie highlighter (baal gevoel!), een goud achtige kleur die enorm kruimelt, en een iets lichtere bruin dan die van essence. Dit zijn allemaal kleurtjes uit het 88 palette! Ik vind het hier niet zo erg van, behalve de highlighter dan.



Labello SOS (depot in een potje van Labello light kiss). Deze lippenbalsem zat in een tubetje en ik vond dat maar onhandig. Je kunt de bodem wel wat zien. Ik vind hem fijn voor op mijn lippen, maar niet voor in mijn mondhoeken...




En dan nog een gedepotte lippenbalsem van Labello. Dit is de Labello Vitamin Power die ook in een tubetje zat. Deze gebruik ik wel wat vaker, maar die is eigenlijk alleen om je lippen zacht te maken. Meer doet hij ook niet.


En als laatste een compact powder van NYC. Hij is een keertje gevallen, en ik heb hem gemaakt. Maar ik denk dat ik hem binnenkort even opnieuw maak! Hij brokkelt enorm omdat ik hem niet helemaal kapot gemaakt heb, maar alleen de stukken terug gedaan heb...

Dit waren al mijn Pan-producten! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden, en misschien leuk om dit een tijdje bij te houden? Met opgemaakt producten en pan-producten. Zeg maar even bij de comments!

Liefs,
Daphne