zondag 14 augustus 2011

Urban Decay Primer Potion in Eden

Een heel lang woord! Je noemt de Urban Decay Primer Potion ook wel UDPP. Ik heb hem nu een tijdje, en dus goed kunnen uittesten. Ik heb hem trouwens geruild voor wat spulletjes met PinkFairy. Superlief natuurlijk! Kijk verder voor foto's en mijn review.


Alleen de verpakking al! Deze voelt matt aan. Wel heel erg leuk gedaan, want het flesje is een beetje gelig. En dat is juist de finish van deze oogschaduwbasis, gelig en matt. Een oogschaduwbasis breng je aan onder je oogschaduw (dus voor je je oogschaduw opdoet). Dit zorgt ervoor dat hij langer blijft zitten, intensere kleuren krijgt en een betere pigmentatie.


Aan de onderkant staat de naam. Deze UDPP heeft de naam Eden gekregen.


Er zit 10ml in dit flesje, dus een behoorlijke hoeveelheid! In die van catrice zit bijvoorbeeld maar 4ml.


Ook heeft deze basis een aparte applicator. Het soort lipgloss applicatortje staat aan het uiteinde scheef. Volgens mij is dit zodat hij meer product uit de verpakking kan halen. De verpakking is namelijk heel apart, waardoor je lang niet al het product eruit krijgt.



De eerste foto net aangebracht en de tweede foto uitgesmeerd. Waarschijnlijk kun je het niet super goed zien, maar op je ooglid is deze basis wel goed te zien. Soms wel een beetje jammer, maar je doet er toch oogschaduw overheen.


Ik gebruik voor swatches even dit palette van Catrice (de Urban Baroque collectie)


De eerste 2 vegen mét basis en de laatste 2 vegen zonder basis. Je ziet een behoorlijk verschil! Deze oogschaduw is eigenlijk niet zo goed gepigmenteerd, maar wanneer ik de UDPP gebruik worden de kleuren veel mooier!

Ik ben ontzettend blij met de UDPP! Kijk wel goed of deze basis bij jouw huidtype hoort. Ik heb hem namelijk geruild omdat hij niet bij PinkFairy's huidtype paste. Hij kost volgens mij rond de €16,- en is tekoop bij een aantal Sephora filialen. Welke weet ik niet exact...

Liefs,
Daphne

Er staat steeds PinkFairy, omdat ze haar naam liever niet bekendmaakt!