donderdag 18 augustus 2011

Review Astra producten

Toen ik in Italie was had ik een aantal producten gekocht van het merk Astra. Vandaag een review hierover! Als jullie trouwens nog swatches willen zien op mijn nagels van de nagellak, dan moet je dat even bij de comments neerzetten.




We beginnen bij de Illuminante, dus de illuminator. Ik vind de verpakking er heel erg goedkoop uitzien. Dat komt denk ik door het goud. De illuminator voelt heel zwaar en plastic aan. Hij heeft de kleur Nr. 01


Op de foto hierboven lijkt de poeder een beetje blauwig, maar hij is echt wit. Je kunt ook een hele mooie glans zien. Volgens mij is het bronsachtige overspray.


Hij is ook heel erg korrelig bij de swatch. Dat is wel een beetje jammer! Verder zitten er ook glitters in. Deze illuminator kost €6,-. Het valt me trouwens op dat hij een beetje naar vanille ruikt, echt heel lekker!


Op naar de baked eyeshadows!




Nr. 04 is een mooie bruin/bronskleurige oogschaduw. In de oogschaduw zitten ook hele mooie gouden shimmers.




Op de swatch foto's lijkt de oogschaduw niet heel veel pigment af te geven, en dat is ook wel zo. Maar als ik hem op mijn ogen aanbreng geeft hij een prachtige glans! Hij blijft de hele dag goed op mijn oogleden zitten, maar dat doet hij wel alleen met oogschaduwbasis eronder.




Nr. 44 is een mooie zalmroze oogschaduwkleur met goud erin. Dit is trouwens géén overspray! Ook hierdoor zitten er prachtige gouden en zilveren shimmers in de oogschaduw.




Ook bij deze oogschaduw lijkt het net alsof hij geen pigment afgeeft, maar dat komt omdat de kleur niet zoveel verschilt van mijn huidskleur. Op de foto hierboven zie je heel mooi de shimmers (als je dat niet ziet, druk even op de foto!). Ook deze oogschaduws ruiken een beetje naar vanille, echt heel lekker!

Ik ben erg blij met deze 2 oogschaduws, die samen makkelijk te combineren zijn. Ze kosten €3,- per stuk.


En als laatste, de nagellak! Je hebt nagellak van Astra in ruim 40 verschillende kleuren. Er was echt zo ontzettend veel keus! Ik ben gegaan voor een liefroze, een blauwe en een zilver met gekleurde glitters erin.


Net zoals bij de Chanel nagellakken moet je eerst de dop eraf halen.



We beginnen bij de roze kleur, Nr. 36. Dit is een heel lief roze kleurtje. Hij dekt perfect in 2 laagjes. Ik heb deze ook al op mijn nagels gehad, en hij blijft 3 à 4 dagen op mijn nagels. Bij de 2de dag begint hij alleen al te chippen. Sinds kort doe ik nagelverharder op als topcoat, en dat werkt een stuk beter!



Dan een mooie blauwe kleur, Nr. 09. Deze dekt redelijk in 2 laagjes. Ik doe er het liefst nog een derde laagje bij op. Als je de nagellak in de zon houd, heeft hij een prachtige paars/donkerblauwige gloed.



En als laatste de zilverkleurige met gekleurde glitters erin. Dit blijkt dus geen zilver te zijn, maar gewoon een topcoat. Eigenlijk ben ik daar wel blij mee, want dan zal ik hem zeker veel meer gaan gebruiken! Vooral bij pastelkleurtjes ziet dit er heel erg lief uit.

De nagellakjes van Astra kosten €2,50 per stuk, en er zit 11ml in.

Even bij de comments zetten of ik de nagellakjes nog moet swatchen op mijn nagels!

Liefs,
Daphne