dinsdag 16 augustus 2011

Nail-art met stipjes!

Ik heb vandaag een ontzettend leuke nail-art voor jullie! Je kunt hem in heel erg veel verschillende kleurtjes maken, waardoor hij niet snel verveeld. Kijk snel verder!




Eigenlijk raakte ik een beetje geïnspireerd door dit plaatje toen ik hem op google vond. Waarom zou je overal gewoon maar stipjes neerzetten, als je het ook netjes op een rijtje kan doen!


Ik ben bij de blauwe nepnagel begonnen. Eigenlijk heb ik overal maar random in rijtjes wat stipjes gezet. De open plaatsen heb ik opgevuld met een ander kleurtje. Je kunt dit in zoveel verschillende kleuren combinaties maken als je wilt.Bijvoorbeeld pastelkleurtjes, blauwtinten, groentinten, nude kleuren etc!
Het is wel het mooist als je er een dottingtool voor gebruikt. Deze zorgt voor mooie even grote stipjes. Je kunt ook een haarspeltje gebruiken (zo'n Bobby Pin?).

Liefs,
Daphne

1 opmerking: