dinsdag 23 augustus 2011

Stash Flash: Blushes

Ik heb al een aantal keer de vraag gekregen of ik mijn stash wil laten zien. Eigenlijk mislukt zo'n beetje elk filmpje die ik maak, dus daar moet ik nog goed mee oefenen! Wat ik wel leuk vind is om mijn stash in verschillende delen te laten. Dit zal ik eens in de tijd doen, want alleen maar stash flashes in een week is volgens mij ook niet leuk! Daarom deel ik vandaag een van mijn favoriete producten: mijn blushes!



Dit zijn mijn blushes. Ik heb er  niet gigantisch veel, wat je misschien verwachtte. Blush gebruik ik elke dag, maar ik heb wel mijn favorieten. Ik heb een paar blushes nog bijna nooit gebruikt. Dit ga ik binnenkort wel doen! Maar omdat ik maar bepaalde kleuren draag, vind ik het onzin om er zoveel te kopen. Ik vind dit er al genoeg!



Ik heb 2 blushes van Sephora. Een duo blush/bronzor en een normale blush. Deze komen trouwens ook voor in een shoplogfilmpje! De eerste heet Duo Capricieuse en de tweede Meringue Jalouse (dit is een dupe van MAC Peachykeen!). Vooral bij Duo Capricieuse heb ik de roze veel gebruikt. De andere draag ik niet zo vaak, omdat hij zo goed gepigmenteerd is. Wel een apart idee hè! Hij geeft gewoon zoveel kleur af, dat je er héél erg voorzichtig mee moet zijn. Anders is straks je hele gezicht roze :)



Een Gosh blush in Pink Pie en mijn almost favorite MAC blush in Springsheen! De eerste heb ik nog niet zo lang (die op de blogsale is van mijn zus!). Hij is vrij donker, en ook super gepigmenteerd. Daarom heb ik die ook nog niet zo vaak gedragen. De MAC blush daarintegen gebruik ik bijna elke dag. Hij is super zuinig, omdat hij niet brokkelt. Ik vind ook dat de kleur zo'n prachtige glans heeft!



En dan zijn we al aangekomen bij de laatste twee! Een Rimmel blush in Pink Sugar en een Moonminerals blush in Prance. De Rimmel blush gebruik ik ook niet vaak, om dezelfde reden als de anderen! Misschien dat ik ze binnenkort toch maar eens moet gebruiken... De Moonminerals blush heb ik wel vaker op, maar je doet er heel erg lang mee. Ik doe hem altijd op de kop, en dan weer terug. Er blijft dan een klein beetje hangen in de deksel, wat precies genoeg is voor één wang!

Dit zijn mijn blushes! Welke producten willen jullie de volgende keer zien?

Liefs,
Daphne