woensdag 24 augustus 2011

Etos douche scrub: Goji berry cupuazú

Ik heb een tijdje lang deze douche scrub crème van de etos uitgetest, en in deze review komen jullie er achter wat ik van het product vind!






De verpakking! Ik vind het handig dat de scrub in een tube zit. Als hij in een potje zat, zou het hele dekseltje onder de scrub zitten (ik ben daar nooit zo'n fan van...). Alleen bij een tube krijg je het laatste er moeilijk uit. Verder vind ik de tube ook handiger, omdat je dan veel zuiniger bent met het product. Ik vind de verpakking er vrolijk uitzien! Aan de voorkant zie je de 'vruchten'. Ik weet niet precies hoe ik het anders moet noemen, omdat ik goji berry en cupuazú niet ken.



De scrub hydrateerd en conditioneerd, super handig, toch? Ze beloven de dode huidcellen te verwijderen en het zal je huid intensief reinigen. Dit betekend dat het lekker zacht en glad aanvoelt. Ik ben op dit moment op mijn benen en armen aan het vervellen, dus het leek me een goede reden om dit product te testen! De scrubdeeltjes zijn niet heel erg groot, waardoor het een heel milde scrub is. Opzich wel fijn, maar om de dode huidcellen weg te krijgen moet je toch wat harder scrubben. Ik zou deze scrub niet heel snel gebruiken wanneer ik heel veel last heb van vervellen. Ik vind het wel fijn dat nadat ik de scrub gebruikt heb (op het stuk zonder dode huidcellen) een heel zachte huid heb.

De substantie is echt perfect! Niet te dik, maar helemaal niet te dun! Ook ruikt de scrub heerlijk. Ik kan de geur niet echt omschrijven. Hij ruikt vooral heel erg zoet, maar ook een beetje fris. Helaas ruik je dit niet echt als je onder de douche vandaan komt. Volgens mij kost hij €4,79, maar dit weet ik niet zeker, omdat ik hem gekregen heb. Maar bijna €5,- voor 200ml scrub vind ik niet veel!

Ik ben erg blij met de scrub, alleen de echte dode huidcellen verdwijnen niet. Voor de prijs, en de kwaliteit van het product vind ik dit een hele goede scrubcrème!

Liefs,
Daphne