dinsdag 9 augustus 2011

Mijn nieuwe tas!

Toen ik vorige week naar Bataviastad geweest was, kwam ik terug met een prachtige nieuwe tas! Ik heb hem gekocht bij de guess winkel. Ik heb er behoorlijk wat foto's van gemaakt!



Een tas in een tas...





Superhandig! De tas heeft 2 hengsels, een voor over je schouder (die eraf kan) en een korte.




Studs!!


Ook echt hele leuke gedetailleerde zijkanten!




Het voorvakje



Beide kanten van het grote vak.


En natuurlijk de achterkant :)

Ik ben er ontzettend blij mee! Normaal gesproken kost deze tas €155,-. Maar de Bataviastad prijs was €100,50. Ik kreeg ook nog eens 30% extra korting omdat het een speciale week was, dus toen kostte hij €70,-. Maar... Mijn moeder heeft ook een speciale Bataviastadkaart waarmee je op álles nog eens extra 5% korting krijgt. Uiteindelijk kostte de tas €66,-.

Liefs,
Daphne