donderdag 14 juli 2011

Tag: Sunshine Award!


Ik ben laatst getagd door Brechtje, dankjewel! Neem zeker even een kijkje op haar blog, want ze schrijft hele leuke artikels! Deze tag heet 'Sunshine Award', en hierin beantwoord ik een aantal vragen die over mij gaan. Ik vind dit een leuke tag, omdat jullie zo iets meer over mij te weten komen.
Dit zijn de regels van de tag:

♥ Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
♥ Beantwoord de volgende vragen.
♥ Tag 10 andere mensen.

Favoriete kleur?
Zeegroen! Echt een prachtige kleur is dat! Ook blauw vind ik mooi, maar zeegroen is nét iets meer 'ik'.

Favoriete dier?
Zeehondjes♥. Vanaf kleins af aan spaarde ik al zeehondjes beeldjes. Die kocht ik dan in Pieterburen (zeehondencrèche) en op Texel. Ik heb er nu 7, maar ze komen niet zoveel meer voor.

Favoriete nummer?
Ik ben gek op liedjes van Adèle! Een echte favoriet heb ik eigenlijk niet...

Welke parfum draag je vaak?
Ik draag vaak So Kiss Me..., die ruikt zooo lekker! Ook vind ik Heat van Beyoncé heel erg lekker, maar daar heb ik alleen een testertje van.

Iets wat je bijna altijd draagt en volledig bij je past?
All Stars! Ze zitten zo lekker! Ik heb nu 2 paar, de hoge met allemaal sterretjes en de lage donkerblauwe. Ook draag ik bijna altijd een ring (ik ben mijn lievelingsring nu alleen kwijt...), en een lange ketting.

Wat is je passie?
Bloggen! Dat is bij bijna iedereen zo die deze award heeft gekregen. Ook softbal is mijn passie, maar tekenen en beauty zijn dat ook.

Cadeau's geven of krijgen?
Ik krijg denk ik liever, maar ik geef veel meer dan ik krijg. Soms zie ik bijvoorbeeld een afgeprijste lipgloss liggen, en dan denk ik meteen aan vriendinnen en vooral aan mijn zus. Die is echt lipgloss verslaafde :). Bij het krijgen ben ik altijd vééél te nieuwsgierig wat erin zit (dus netjes uitpakken zit er bij mij ook niet in!).

Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Dat is het paletje van essence sun club, in nummer 2 Long Beach. Samen met een LE duo van catrice uit de Expect The Unexpected collectie, namelijk C05 Mustard & Custard. Deze heeft een super mooie highlighter!


Everyday I'm Shufflin'

Favoriete dag van de week?
TGIF! Haha, dat komt in een liedje voor en staat voor: Thank God It's Friday! Nou, vrijdag is dus mijn favoriete dag van de week! Heerlijk na school niets doen, en dat een heel weekend lang...

Draag je nu nagellak?
Op dit moment niet, maar ik heb wel een grote favoriet. Deze is van Priti NYC en heet 435 Time's rose.

Dat waren de vragen! Ik ga nu proberen 10 mensen te taggen :)

Jolet
Stasya
Femke
Carmen
Nailfever
Amy
Texie
Robin

Ik vind 8 wel genoeg! Als je deze tag ook wilt maar niet hebt gekregen, mag je hem rustig overnemen. Voor mensen die geen blog hebben, kopieer deze tag en schrijf de antwoorden bij de comments. Dat lijkt me leuk!

Liefs,
Daphne