dinsdag 12 juli 2011

Nail-art Dag #5

Ik vind het wel weer eens tijd voor een nieuwe nail-art! Deze keer ook een weer iets moeilijkere, maar daar houd ik van. Het is dan echt een uitdaging om hem zo mooi mogelijk te maken! Ik heb ook deze keer weer een bloem gemaakt, want dat vind ik het leukste om te maken.


Een speciale uitleg voor deze nail-art is er niet echt. Ik heb wat apartere kleuren gebruikt, zoals een aantal nude kleuren, goud en donkerbruin. Ik vind dit zelf meer een nail-art voor in de winter. Gewoon, omdat in de zomer echt vrolijke kleuren horen.

Ik heb al een superleuke nail-art in mijn hoofd voor de volgende keer, die ik ook al een paar keer gemaakt heb op mijn nagels. Daarbij ben ik ook geinspireerd door een plaatje. Ik denk dat die deze, of volgende week op mijn site komt! Trouwens, vanmiddag om 2 uur komt er nog een bericht online!

Liefs,
Daphne