zaterdag 9 juli 2011

Tja..

Lange tijd geleden dat ik een artikel gepost heb! Ohjee.. Ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor..! Waarom ik een tijd niets geschreven heb is voor mezelf eigenlijk ook niet duidelijk. Ik had het niet druk, want het is vakantie. Maar elke keer dat ik aan mijn site dacht (heeel vaak op een dag), dacht ik, nee. Het voelde alsof ik elke dag iets mistte, maar er niets aan. Wat een dom verhaal eigenlijk :).

Maargoed! Ik ga morgen een groot deel van de dag besteden om artikels te schrijven, foto's en filmpjes te maken! Misschien komt er binnenkort ook weer een winactie, en ik ben druk bezig met een eigen domeinnaam. In ieder geval veel leuke dingen die eraan komen, toch? Ik weet nog niet of morgen een bericht online komt, maar overmorgen zoiezo!

Liefs,
Daphne