woensdag 29 juni 2011

Uitslag winactie!

Vandaag komt dan de uitslag van mijn verjaardagswinactie! Omdat ik wil dat iedereen de kans krijgt om te winnen, kun je maximaal 1 pakketje per persoon winnen. Klik verder om te zien of jij misschien winnaar bent geworden!


Ik heb dit heel eerlijk via een random programma via internet gedaan.
En de eerste winnaar is...


Manouk, gefeliciteerd!

En de tweede winnaar is...


Gefeliciteerd, Deborah!

En de laatste winnaar is...


Gefeliciteerd, Beautylizious!

Willen de winnaressen misschien hun adresgegevens naar mij toe mailen (blond-beauty@hotmail.nl)? Als de winnaressen niet binnen 2 weken reageren kies ik een andere winnaar uit.

Heel erg gefeliciteerd allemaal! Niet getreurd als je niet gewonnen hebt, volgende keer een nieuwe kans, toch?

Liefs,
Daphne