dinsdag 21 juni 2011

Verjaardags Winactie!

Jaah, ik weet dat ik laat ben! Op 18 juni werd ik 15 jaar, en ik wilde toch zo graag een winactie houden! En deze is er nu. Ik deel maar liefst 3 (!!) prijzen uit, dus je hebt lekker veel kans! Je kunt een leuk setje van Dove Shower Gels winnen. Er zitten in elk tasje 4 mini flesjes van de Deeply Nourishing Shower Gel. Lees verder om te kijken wat je moet doen om 1 setje te winnen.


Je hoeft eigenlijk nauwelijks wat te doen. Dit is wat je moet doen:
- Mij volgen op Bloglovin'
- Dit bericht liken (onderaan bericht staat een handig knopje met 'Liken'!)

Dit mag je doen om extra winkans te krijgen:
- Mij volgen via GFC (Google Friend Connect) 1 extra kans
- Er een blogbericht over maken, of een linkje op je site zetten, 2 extra kansen

Ik zou het super leuk vinden als je dit aan anderen verteld! Hoe meer mensen meedoen, hoe leuker het word. Toch? Ook vind ik het super lief als je nog een reactie achterlaat met iets speciaals voor mijn verjaardag.

Laat in ieder geval in je reactie duidelijk zien dat je meedoet!

Liefs,
Daphne