donderdag 23 juni 2011

Lavera Make-up

Lavera is een make-up en verzorgings merk die volledig biologisch is. Hartstikke goed! Ook alle producten ruiken naar iets natuurlijks. Dat is ook mooi, want ik haat mascara's die chemisch ruiken! Vandaag ga ik het over een aantal make-up producten hebben. In een ander artikel besteed ik aandacht aan verzorgingsproducten.



Dit is de 2-in-1 Compact Foundation. Een handige foundation, die niet vloeibaar, maar ook niet poederig is. Hij zit er een beetje tussenin. Laten we zeggen dat het een soort crème is. Ik vind de verpakking erg leuk. De bloemetjes maken het vrolijk, en je kunt gelijk zien wat erin zit.


En dit is de foundation dan. Zoals je kunt zien heb ik het pannetje los. Er zat namelijk geen lijm onder, dus hij viel bijna uit de verpakking. Ik denk dat dit niet bij alle foundations is, maar gewoon een klein foutje. Geen probleem! Helaas is de kleur wel wat te donker voor mij, en hij heeft namelijk een rode ondertoon. En ik heb een gele ondertoon! Hij heet trouwens Beige 01, het is dus de lichtste kleur.


Je kunt ook het bovenste deel omhoog halen. Daaronder zit een foundationspons en een spiegeltje. Super handig dus voor in je tas!



En dan de swatch. Je ziet hem heel erg moeilijk, maar het is wel duidelijk dat hij een rode ondertoon heeft. De kleur was perfect voor mij geweest als hij een gele ondertoon had. Deze foundation ruikt trouwens heerlijk naar bloemetjes!!

Deze 2-in-1 Compact Foundation kost €11,75.


En dan nu een lipgloss. Hij heet Rosy Promise, en het is een lichtroze kleur met gouden shimmers erin. De verpakking is heel simpel, maar wel vrolijk! Ik vind dit echt een lief roze kleurtje.


Hij heeft een normale applicator. Ook houd hij fijn vast! De lipgloss is niet te plakkerig, maar wel een beetje.


Lippen zonder lipgloss.


Lippen met lipgloss.

Je kunt duidelijk zien dat er gouden shimmers in zitten. De roze kleur komt verder niet over op je lippen. Dit is een hele fijne lipgloss vind ik! Ik vind alleen dat er een nadeel is, namelijk de geur. Ik ben totaal geen honing liefhebber! En deze lipgloss heeft een hele duidelijke geur van honing. Dat is gewoon echt een minpunt. Je moet er echt van houden.

Lipgloss Rosy Promise €9,25.


En dan als laatste deze Double Black Mascara. Deze mascara heeft 2 kanten, namelijk een volume en een lengte kant.


Hier zie je de borsteltjes. Grappig om 2 flesjes mascara vast te houden!


Dit is het lengte borsteltje. Hij heeft haartjes van kunststof. Hij brengt heel makkelijk aan, ik vind alleen wel dat mijn wimpers er een beetje plakkerig van worden. Na een paar minuten verdwijnt dit gevoel volledig.


En dit is het borsteltje voor de volume. Dit zijn synthetische haartjes. Bijna alle mascara's hebben synthetische haartjes. Dit zorgt ervoor dat je wimpers goed spreiden, zodat het lijkt alsof je vollere wimpers hebt.


Ik heb een hele neutrale oogschaduwlook, en alvast eyeliner opgedaan. Hier heb ik nog geen volume mascara op.


En hier wel! Ik vind het borsteltje fijn werken. Ik zie niet zo heel erg veel verschil, helaas. Wel spreid deze mascara goed mijn wimperhaartjes! Ooh brengt hij ontzettend makkelijk aan.


En hier ga ik de lengte mascara opdoen, ik ben benieuwd!


Het lijkt net alsof al je wimpers aan elkaar geplakt zijn! Ook lijkt het alsof je steeds teveel mascara ophebt, zoals grote brokken of druppels. Een heeel apart gevoel! Ik vind deze mascara niet super fijn. Hij spreid mijn wimperhaartjes niet goed, en meer lengte zie ik eigenlijk ook niet... Wat ik wel fijn vind is dat hij mijn wimpers gelijk zwart maakt. Je hoeft er dus niet heel lang voor te gaan zitten, totdat je wimpers eindelijk zwart zijn.

Double Black Mascara €12,85

Ik vind dat Lavera mooie en handige producten heeft. Ook de kwaliteit van deze producten valt me niet tegen! Kijk voor meer informatie even op de website!

Liefs,
Daphne