zondag 19 juni 2011

Teeez Mascara

Ik heb vandaag een review voor jullie over de nieuwste Teeez mascara. Deze 2 komen uit de diva's darkness collectie. In totaal zitten er 3 nieuwe mascara's in deze lijn. Ik bespreek de volume en de lengte mascara. Benieuwd? Lees dan verder!


Dit zijn de mascara's. Ze zijn er vrolijk en apart uit, en je ziet duidelijk welke soort het is. Erg fijn!

Deze collectie heeft zulke leuke verpakkingen! Je ziet een ritsje die opengaat. Dit is de volume mascara. Hij heet 'Full & Flirty Volume'.

En hij heeft een superfijn borsteltje! Hij is supergroot met veel kunststof haartjes. Of hij nou wel of niet werkt, alleen het borsteltje is al geweldig fijn!

En dan nu de lengte mascara. Deze heet 'Ssshocking Length'. Deze verpakking heeft een grijze kleur. Die van de volume is bruin achtig.

Wat een apart borsteltje! Ze denken dus dat dit de manier is om je wimpers langer te maken. Hmmm, ik ben benieuwd! Wat ik vervelend vind aan dit borsteltje is dat de bovenkant van de verpakking helemaal onder de mascara gaat zitten.

Hier heb ik geen mascara op.

En hier de lengte mascara! Om eerlijk te zijn zie ik niet zoveel verschil. Nouja, met andere mascara's dan. Als ik geen mascara op heb, is dat een heel groot verschil met wanneer ik wel mascara op heb. Het borsteltje werkt vreemd, maar je kunt er opzich goed mee werken. Een fijne mascara, maar heel veel meer lengte zie ik helaas niet!

En nu de volume mascara. Ik vond het borsteltje al geweldig, maar zal hij ook goed zijn werk doen?

Ja, ik merk wel verschil! Dit is en blijft toch mijn favoriete mascara.

Ik vind dit prima mascara's voor de prijs! Ze kosten namelijk €5,99 per stuk. Ik weet zeker dat wanneer mijn mascara's op zijn, ik de volume mascara van Teeez opnieuw ga kopen! Kijk voor meer informatie op de website van Teeez.

Liefs,
Daphne