woensdag 15 juni 2011

Nieuwe Poll!

Ondanks ik het zo druk heb, wilde ik graag nog een nieuwe poll starten! Logisch, want ik ben namelijk altijd supernieuwsgierig naar jullie mening.

Bij de vorige poll waren de resultaten niet zo heel erg verschillend. Bijna iedereen heeft als lekkerste fruit de aardbei gekozen. Ikzelf had aardbei en passievrucht als favoriet, maar nectarine vind ik ook heerlijk! Die stond er alleen niet bij.

Dan nu de vraag van deze week! Ik weet dat het een beetje een standaardvraag is, maar ik ben er na zoveel tijd toch weer erg nieuwsgierig naar. Namelijk:

Hoe vaak kijk je op mijn site?
- 1 keer per dag
- meerdere keren per dag
- 1 of meerdere keren per week
- 1 of meerdere keren per maand
- bijna nooit
- dit is de eerste keer dat ik op deze site kijk

Ik ben hier altijd zo nieuwsgierig naar!
Vul ook nog even mijn enquete in, dat zou ik erg fijn vinden: KLIK.

Liefs,
Daphne