maandag 20 juni 2011

Priti NYC Nagellak

Kennen jullie het merk Priti NYC? Het is onder andere te koop bij Zalando. Ik vond het altijd al prachtige nagellak, en heb nu 2 superleuke kleurtjes! Namelijk 'Time's Rose' en 'Bluestar'. Ook heb ik de 'Soy Nail Polish Remover' doekjes getest. Kijk verder als je mijn mening hierover wilt weten!

We beginnen met de nagellakjes!


Dit is de kleur 645 Bluestar. Een prachtige pastelblauwe kleur. Doet jullie deze niet aan Catrice 540 Am I Blue Or Green? denken? Mij namelijk wel! Hier komt later nog een artikel over. Deze nagellak dekt in 2 laagjes, en is aardig snel droog!


De naam staat op deze sticker. Bij de andere nagellak zit ook zo'n sticker aan de zijkant, maar ook aan de onderkant. Dat heeft deze niet.


Het kwastje is niet super breed, maar lakt wel heel erg fijn. Ook houd het dopje goed vast, en de verpakking ziet er leuk uit.

Ik vind dit een superleuke, vrolijke nagellak. Echt iets voor de zomer! Ik vind de prijs aan de hoge kant, maar dat is deze lak zeker waard. Je betaald voor deze lak via de site van Priti NYC $12,50 voor deze nagellak in de grote versie (12.6 ml). Voor de kleinere versie (9ml) betaal je $10,-.


En dan nu de kleur 435 Time's Rose. Deze lak doet me nou weer denken aan Catrice 030 Meet Me At Coral Island. Het is een prachtige koraalrode kleur. Deze lak dekt ook perfect in 2 laagjes! Hij droogt ook erg snel.


Hier zie je het stickertje aan de onderkant zitten met de naam.


Ook dit kwastje is niet super breed, hij houd lekker vast, en lakt fijn. Hij is ook totaal niet streperig!

Dit is ook een erg mooie lak. Mijn favoriet blijft toch wel Bluestar, maar deze vind ik ook geweldig! De grote versie (12,6 ml) kost $12,50. Hij is er niet in de kleinere versie.


En dan nu de Soy Nail Polish Remover!



Het doekje is lekker groot! Je kunt er zo nagellak van 15 tot 20 nagels afhalen. Super fijn! Het doekje ruikt ook niet naar nagellakremover, maar naar citroen!


Ik heb hier de nagellak Time's Rose op, van Priti NYC.


En hier zit glitternagellak overheen. Ik wilde graag testen of het doekje dit ook goed wegkrijgt!


Mijn nagels zijn weer helemaal schoon! Het doekje laat een soort olieachtige vloeistof achter op je nagels en nagelriemen. Dit is dus totaal niet schadelijk voor je nagels en nagelriemen. Superfijn! Het is juist beter voor je nagelriemen. Ook ruiken mijn handen helemaal naar citroen :). Het doekje kun je niet hergebruiken, maar is wel heel erg handig voor op vakantie. Ze kosten $1,- per stuk, maar je koopt ze in een setje van 10. Dit kost dus $10,-.

Ik vind de prijzen van Priti NYC Hoog, maar als je kijkt naar de kwaliteit is dat wel logisch. Het zijn prachtige lakjes, en supergoede removerdoekjes. Je kunt ze bestellen via de site van Priti NYC. Ook via Zalando, maar daar kun je niet de removerdoekjes kopen.

Liefs,
Daphne