maandag 4 april 2011

Review Catrice 540 Am I Blue Or Green.

Eindelijk weer eens een review over een nagellakje van catrice! Ik wil er niet teveel op een moment doen. Vandaar dat het vandaag gaat over een lakje die helemaal nieuw is! Hij ligt sinds kort in de winkel. Binnenkort komt er ook een review over de catrice gel eye liner, waar ik zo ontzettend benieuwd naar was. Daar dus later wat over. Voor nu, een super mooi turquoise lakje van catrice, 540 Am I Blue Or Green?

Ook naar dit lakje was ik reuze benieuwd. Het is een leuk zomers lakje vind ik. Turquoise met zilveren glimmers erin. Deze kan je alleen zien als de zon op het lakje schijnt. De naam klopt eigenlijk wel. De ene keer lijkt hij een beetje groen, en de andere keer blauw. Op de foto's is hij vooral fel-lichtblauw.

De eerste foto is met flits, en deze zonder. Ik vind zoiezo het uiterlijk van catrice lakjes er best wel chic uitzien. Dit lakje lakt niet plakkerig, en heeft een mooie grootte van het kwastje.

Al met al erg tevreden! Deze nagellak behoort wel tot mijn favorieten! Ook voor de prijs kun je hem zeker kopen, namelijk €2,49. Dat is echt niet duur voor een potje van 10 ml.

Xxxxx,
Daphne