donderdag 21 april 2011

Essence You Rock!

Haai meiden!

Essence komt binnenkort weer met een nieuwe collectie. Eerst komt de collectie meet_me@holographics.com in de essence schappen te liggen. Maar er komt ook nog een andere collectie, namelijk de You Rock collectie. En jawel, dit keer komt ook essence met een eyeshaduw base!


Laten we beginnen met het oogschaduw palette. Deze is er in een soort. Helaas weet ik hier niet van hoe hij heet, maar wel wat erin zit. Een heel handig spiegeltje, een spons applicator met aan de andere kant een kwastje én een mini kajal oogpotloodje! Lekker compact en handig om mee te nemen. Ook zitten er 6 kleuren oogschaduw in. Dit doosje kost €3,99.

Ook essence komt met een eyeshadow base! Er is er eentje, in 01 Rock Chick's Base. Deze kost €2,29 (echt niet duur!)

Ook krijgt essence Lip Stains. Deze is er in 01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire. Deze kosten per stuk €1,99.

 Essence heeft natuurlijk ook weer nagellakjes in de limited edition! Het zijn er 5, in 01 Cut off the beige (beige kleur), 02 Love, peace and purple (paarse kleur), 03 Kings of mints (mintkleur), 04 Let me in pink (roze kleur) en als laatste 05 Speed of light blue (licht blauwe kleur). Deze kosten per stuk €1,49.


Ook heeft essence altijd wat aparte dingen in de Limited lijnen zitten. Dit keer is dat een borsteltje voor in je tas. Deze heet 01 Rock chick's brush en kost €1,29


 Én ze hebben een refreshing spray aan de collectie toegevoegd. Het is een verfrissende gezichts- en bodyspray met de naam 01 Rock chick's refresher. Deze kost €1,99.

Ik ben echt super benieuwd naar het oogschaduwpalette, de oogschaduwbasis en een aantal lakjes. Zodra deze collectie in de winkel ligt zal ik een aantal producten voor jullie reviewen. Deze collectie ligt mei en juni in de kruidvat filialen.

Liefs,
Daphne