maandag 18 april 2011

Review Safari Nagellakjes.


Ik heb in totaal 14 safari lakjes, waarvan ik er vandaag 7 voor jullie ga reviewen. De andere 7 komen een andere keer. De kleuren verschillen ontzettend van goed of slecht, daarom schrijf ik over elk lakje iets.


Allereerst kleur #56. Een witte kleur die in blacklight licht geeft. Superleuk natuurlijk! Na een laagje is hij al bijna helemaal dekkend. Ik doe altijd voor de zekerheid nog een tweede laagje op. Dan is hij helemaal perfect! Hij blijft ook goed zitten, maar kijk uit dat je niet te snel weer dingen gaat doen met je handen, anders is het er zo weer af. De droogtijd is namelijk best wel lang.


#267. Dit is een hele mooie paarse kleur met een glans. Ik moest ten minste 3 laagjes aanbrengen voordat hij een beetje dekkend was, dus dat was wel jammer. De droogtijd was bij de nagellak best wel snel!


#261 is een mooie heldere blauwe kleur. Deze nagellak heeft ook een glans, en dekt prima in 2 à 3 laagjes. De droogtijd is zeker niet slecht. Hij lakt alleen een beetje streperig.


#264. Een lichtgroene kleur, ook weer met een glans. Deze is eigenlijk exact hetzelfde als #261, de blauwe kleur


#155 is een zachtroze kleurtje. Deze heeft geen glans, en droogt redelijk snel op. Bij 2 laagjes was deze zeker dekkend! Een derde laagje was bij mij niet nodig.


#124 is een nude kleurtje. Hij is aan de bruine kant, maar wel mooi. Deze lak droogt normaal. Ook lakt hij heel fijn. Na 2 laagjes is hij zeker wel dekkend.


En als laatste #266. Een donkergroene kleur met een mooie glans. Deze lak droogt ontzettend traag, maar is wel dekkend na een laagje of 2/3. Hij lakt redelijk oké.

Sommige foto's zijn niet zo mooi omdat die met de andere camera gemaakt zijn. Hopelijk is dat niet vervelend. Als je over een lakje extra informatie wilt, dan hoor ik dat wel! Ze kosten per stuk €1,10 als je ze bij de webshop http://www.papapa.nl/ koopt. Over een tijdje komen de andere 7 lakjes!

Liefs,
Daphne