donderdag 7 april 2011

MoonMinerals blush in Prance.

Laatst heb ik een blush van de webshop MoonMinerals ontvangen. Dit is de enige Nederlandse webshop die minerale make-up verkoopt. Ik heb voor jullie deze blush uitgetest, en lees verder als je wilt weten wat ik ervan vind!


Ik vind de verpakking echt handig! Het is een sifterpotje, dat betekend dat er gaatjes inzitten. Daar overheen zit een dekseltje, zodat het er niet uitvalt. Je hoeft maar een klein beetje op het potje te tikken, en er zit genoeg poeder in het bovenste deel.



Dat zie je op deze foto. Ik vind het ook fijn om eerst wat poeder op mijn handpalm te doen, en daarna met een blushkwast aan te brengen op mijn wangen.



Ik vind de blush echt supermooi! Er komt erg veel pigment vanaf, en hij brengt makkelijk aan. Ook brokkelt hij niet zo. Hij heeft een mooie shine, en is een beetje oudroze/roze.

Ik vind dit zeker een fijne blush. Ook de prijs is wel te doen: €2,25 voor een sample potje zoals deze. Je hebt ook grotere varianten, maar die zijn iets duurder. Een kijkje nemen bij de webshop MoonMinerals is het zeker wel waard! Dit is voor mij echt een supermooie blush, die erg mooi bij mijn huid staat.

Xxxx
Daphne