woensdag 13 april 2011

Review Sephora Blush Me Twice 01 Duo Capricieuse.

De volgende review over mijn nieuwe producten van Sephora! Dit keer gaat het over de Blush Me Twice in #01 Duo Capricieuse. Een mooie duo blush met een bruine én een barbieroze kleur. Lees verder voor mijn mening en meer foto's.

De verpakking is zoals alle andere producten van Sephora exact hetzelfde. Dat vind ik zelf wel een beetje jammer, want er had wel wat verandering in gemogen. Maar alsnog wel een mooie verpakking. Lekker stevig!


Hier zie je de achterkant van de verpakking. De naam staat in het witte rondje.



De roze kleur is mat, en de bruine kleur heeft een mooie subtiele glans. Ik denk dat ik deze niet zo snel als blush aan zal brengen, omdat ik een hele bleke huid heb. Als oogschaduw is hij wel erg mooi!


Allebei zeer goed gepigmenteerd! De blush is niet korrelig en blijft goed zitten. Hij vervaagd een beetje aan het begin van de middag. Dus dat is een redelijke tijd dat hij blijft zitten. Als je wilt dat hij langer blijft zitten kun je het best een primer aanbrengen, en daaroverheen de blush.

Deze blush kost rond de €14,-. Ik vind dat een best dure prijs, maar kwaliteit heeft deze blush zeker! Ik raad je deze blush echt aan, want hij is super mooi!

Liefs,
Daphne