donderdag 28 april 2011

Kneipp Moederdag Set Lavendel.

Een aantal dagen geleden heb ik er al iets over geschreven. De leuke moederdagsets van kneipp. Ik heb een set mogen ontvangen om te reviewen voor jullie. Deze set heet lavendel, en er zit een body lotion en douchegel in. Kijk verder voor de foto's en mijn reactie!


De sets zitten hartsikke leuk verpakt. Een plastic omhulsel, en de tubes staan mooi recht in het doosje. Ook de tubes zitten in een leuke verpakking. Het is niet de allerduurste verpakking, maar het gaat natuurlijk om het product.



Dit is de body lotion (excuses voor de overbelichte foto, maar ik kon geen betere vinden). De kleur is neutraal, wit. En wat een lekkere geur komt eraf! Je ruikt duidelijk de lavendel. Je moet ervan houden, want als je niet zo weg bent van lavendel is deze geur wel te sterk. Ik vind het in ieder geval heerlijk!



De substantie is een beetje waterig. Als je wat op je hand doet en houd hem schuin, dan schuift de body lotion mee. Je krijgt dan een wat melkachtige substantie op je hand. Dat zorgt er wel weer voor dat de lotion heerlijk uitgesmeerd kan worden.

En dan het resultaat. Ik heb de bodylotion op mijn benen aangebracht, die ik daarvoor gescrubd had. De lotion was denk ik 5 minuutjes nog wat crèmig op je benen, maar daarna was het al ingetrokken. Mijn benen voelden nog wel wat plakkerig aan, maar een uur later waren ze heerlijk zacht! Zeker een aanrader dus!



En dan de nu douchegel. Op de verpakking staat douche-aroma, maar dat is volgens mij hetzelfde. Hiermee kun je onder de douche je lichaam schoonmaken. Ook toen ik deze verpakking opende kwam er een hele sterke geur van lavendel uit. Ik houd er wel van! Deze geur was zelfs nog sterker dan die van de body lotion.



De substantie van de douchearoma is een beetje jelly achtig. Gewoon zoals alle handzeep en shampo. De substantie is ook blauw. Ik had eerder paars verwacht, maar de blauwe kleur past er ook goed bij. Deze douchegel is ook echt heerlijk voor onder de douche. Ook hiervan krijg je een hele zachte huid.

En ook hierbij mijn eindresultaat: Een superlekkere douchegel! Spoelt snel van je lichaam af, schuimt een klein beetje, en geeft een duidelijke geur af.

De verpakkingen zijn handig om mee te nemen, dus dat is ook nog eens mooi voor op reis. Ik weet zeker dat als je moeder van lavendel houd, ze dit een heerlijk cadeau vind! Deze set kost €7,99 en ligt vanaf vandaag in de winkel!

Liefs,
Daphne

1 opmerking:

  1. Klinkt goed, alleen ik ben niet zo gek op de geur Lavendel. Dus ik zou voor de amandel set zijn gegaan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen