zaterdag 23 april 2011

Review WIC By Herome 115 New Delhi

Oke, ik had dit bericht dus op concept staan, en niet gepland. Vandaar dat hij wat later is. Maar vandaag ga ik het hebben over een nieuw nagellakje van mij. Deze is van de WorldInspiredColors By Herome. Het is een mooie groen/blauwe (turquase) nagellak. Ookwel een beetje turquase. Lees verder als je wilt weten wat ik van deze nagellak vind.



Wauw! Wat een prachtige kleur! Deze heet 115 New Delhi .



Ik vind de verpakking erg handig, omdat het zo lang en smal is. Hierdoor neemt het weinig plaats in beslag in mijn mandje. Ik vind niet dat de verpakking chic uitziet. In ieder geval niet goedkoop.


Ik vind de kleur zo mooi! Dit is een van mijn lievelingskleuren, en behoort ook echt tot mijn favoriete nagellak. De lak droogt snel, dekt goed, en blijft ook nog eens lang zitten! Tot wel 4 dagen goed, en begint hij te chippen. Allemaal voordelen dus. Het enige nadeel vind ik de prijs qua hoeveelheid. Er zit namelijk 7ml in een flesje, waar je €7,50 voor betaald. Een hoop geld dus, als je kijkt naar catrice nagellak. Dan had je er 3 kunnen kopen voor het geld, en samen 30 ml nagellak. Maarja, deze nagellak is kwalitatief stukken beter!

Ik ben heel erg tevreden met deze nagellak, en raad deze echt aan. Veel voordelen en maar een nadeel, de prijs. Deze nagellak is tekoop bij de speciale parfumeriën, en kost €7,50.

Liefs,
Daphne