maandag 11 april 2011

Review Sephora Blush Me 02 Meringue Jalouse.

Ik ga het vandaag hebben over een blush die ik bij de sephora gekocht heb. Tijdens de actie '3 voor 10' heb ik deze gekocht. Dat betekend dus dat hij ongeveer €3,34 was. De normale prijs weet ik helaas niet, maar de kwaliteit van dit product nu wel. Ik heb deze blush zo goed mogelijk geprobeerd te testen voor jullie, zodat jullie bij de volgende '3 voor 10' deze blush goedkoop kunnen kopen.


Zoals gewoonlijk beginnen we altijd met de verpakking. Ik vind de verpakking echt niet lelijk! Hij is stevig, en glanzend zwart. Een beetje zoals een basic verpakking. Ook gaat hij niet zo snel kapot als je hem laat vallen (ik heb hem al eens laten vallen...). Het doosje is van hard plastic, en ligt gewoon goed in je hand als je hem opbrengt.


Ook vind ik het erg leuk dat de producten van sephora namen hebben. Deze heet #2 Meringue Jalouse. Ik weet verder niet waar deze naam op slaat, maar zoiezo vind ik het al een stuk leuker product wanneer er een naam op staat!



Wauw! Wat een mooie kleur! Er zitten subtiele glittertjes in. De blush is net iets donkerder dan een echte barbieroze kleur. Als je de blush opbrengt heb je een mooie glans op je gezicht.


Deze foto is niet zo heel erg goed genomen, maar zo zie je de glans een beetje. Het pigment is wel oké, maar ik had meer verwacht van deze blush. Als je de blush gewoon aanbrengt blijft hij ongeveer een halve dag zitten. Als je er een primer onder aanbrengt denk ik dat hij wel langer blijft zitten.

Ik ben wel tevreden met dit product, maar had toch meer verwacht. Normaal kost deze blush rond de 12/13 euro, wat ik een behoorlijke prijs vind voor een niet-top product. Ik raad je deze blush alleen aan als je een mooie roze blush zoekt met een subtiele glans. Anders zou ik hem niet zo snel gekocht hebben.

Xxxxx
Daphne