donderdag 14 april 2011

Update!

Hee girls!

Even een update hoe het gaat met de site, reviews etc.
Zoals jullie misschien al merken ben ik best wel veel reviews aan het schrijven de laatste tijd. Dit doe ik vooral omdat mijn lijstje nogal vol is met dingen die ik nog moet doen. Vinden jullie het leuk als ik veel reviews schrijf? Want ik vind zelf dat er een beetje variatie tussen moet zitten. Daarom dat ik ook de tips heb toegevoegd. Misschien leuk als ik een Q&A maak? Question and Answer. Zo komen jullie ook wat meer over mij te weten. Dus ik heb een paar vraagjes aan jullie:

Vragen voor Q&A bij de comments! Ik zoek de leukste uit :)
Veel reviews leuk? Of moeten er andere dingen komen?
Hebben jullie een voorkeur hoelaat 's ochtends artikels online moeten komen? Nu is het 10:30, maar eerder of later kan ook.

Graag eventjes antwoord hierop  bij de comments!

Liefs,
Daphne<3