donderdag 5 mei 2011

Update!

Ik heb al een tijdje niets meer geschreven, maar daar komt weer verandering in! Ik heb nog een aantal producten opgestuurd gekregen om te reviewen, en natuurlijk heb ik wat gekocht bij de kruidvat 50% actie. Ik ben bijvoorbeeld aan het testen of de rimmel lycra pro ook echt 10 dagen blijft zitten, zoals op de verpakking staat. Ook wil ik een aantal wekenlijkse dingen inplannen, zoals op maandag er een artikel online komt met wat ik die hele week gedaan heb:
Maandag:...
Dinsdag:...
etc.
Lijkt dat jullie leuk? Ook ben ik de laatste tijd veel meer bezig met nail-art. Ik heb dottingtools en nepnagels gekocht. Ik plan dus ook elke vrijdag een 'Nail-art Dag' in. Er komt dus elke vrijdag een nieuw design online! Dit is het weekoverzicht:
Maandag: Wekenlijks 'dagboek'
Dinsdag: Review
Woensdag: Nieuwe poll
Donderdag: ??
Vrijdag: Nail-art Dag
Zaterdag: Review
Zondag: ??
Ik wil het zo wat beperkt houden qua reviews, omdat ik er zo 7 in een week kan plaatsen. Dat is ook niet leuk voor jullie. Op de vraagtekens komt misschien een filmpje, een diy of een update. Dat moet ik nog even bedenken.

Vinden jullie deze veranderingen leuk?

Liefs,
Daphne