dinsdag 24 mei 2011

Be Hypnoteeezed...

Teeez kwam deze maand met een nieuwe collectie uit, namelijk Hypnoteeezed. Eerder brachten ze de Diva's Darkness collectie al uit. Ik heb 4 oogschaduws die ik voor jullie heb getest van de Hypnoteeezed collectie! Kijk snel verder voor de foto's.

Ik ontving het allemaal in dit leuke zakje! Er zitten 2 Pigments bij, 2 vaste oogschaduws en 2 mascara's. Over de mascara's komt nog een ander artikel!


Wat een leuke verpakkingen! Heel erg vrolijk, met allemaal aparte tekeningen erop. Ook heel erg handig dat je de kleur er doorheen kunt zien. Dan hoef je hem tenminste niet open te maken om te kijken welke kleur je nou vast hebt!


Foto van de kleurtjes. Een mooie zeegroene kleur, en oranje.


We beginnen met de oranje kleur. Helaas is koninginnedag net geweest! Daar kwam dit kleurtje helemaal goed voor uit. Maar je kunt hem natuurlijk ook zomaar dragen. Ik vind het een aparte verpakking hoe je hem open maakt (zie volgende foto!).


Als je hem namelijk openmaakt, zitten er aan de zijkanten ook nog delen. Echt heel apart! De verpakking voelt stevig aan, maar bij mij viel het klepje er al bijna af na drie keer openen. Vreemd?


Waauww...! Wat een beauty! Deze oranje oogschaduw bevat subtiele shimmers. Verder korrelt hij niet, en voelt hij super zacht aan. Helemaal goed!


Hij heet 10 Rebel. Ik weet niet exact waar deze namen voor staan, maar het is altijd leuk dat producten namen hebben! De swatches zie je na de groene oogschaduw.


En dan nu naar de zeegroene kleur. Ik was ontzettend benieuwd naar deze kleur! Ik heb deze kleur ook al van Sephora, maar dan met hele grove shimmers erin. Hopelijk word dit mijn nieuwe favoriet!


Dezelfde verpakking als Rebel.


Dit is echt eyecandy! Wat een mooie kleur, ik ben er echt verliefd op. Deze oogschaduw bevat ook subtiele shimmers, prachtig!


Hij heet 09 Free.


En dan de swatches! Op de foto lijkt het niet super goed gepigmenteerd te zijn, maar daar dat zijn ze wel! Helaas komen ze op je oogleden minder tot zijn recht. Dat vind ik jammer.

Silk Fantasy Eyeshadow €4,79 per stuk.


En dan nu op naar de pigmenten! Ook deze hebben een leuke verpakking. Alleen een beetje vreemd dat ik een testerpotje opgestuurd heb gekregen? Hij was ook al helemaal open... Maar dat maakt de pret niet minder!


Ik heb een blauw en een roze kleurtje. De roze valt trouwens ook goed als blush te gebruiken!


Het is een ronde verpakking, waarbij de boven- en onderkant vlak zijn. Het potje draait heel makkelijk open. Als je de draait stopt hij op een gegeven ogenblik en dan moet je het dopje omhoog trekken. Zo gaat hij tenminste niet supersnel open, en ligt bijvoorbeeld je hele tas onder de pigmentpoeder!


Aan de zijkant kun je zien welke kleur erin zit.


Het is een sifterpotje, dus je pakt niet ineens veel te veel oogschaduw. Er zitten 9 gaatjes in, die niet snel, en wel genoeg pigment doorlaten. De kleur bevat veel, maar wel kleine shimmers.


Hij heet 10 Cool. Hij brengt gemakkelijk aan. Ik raad je aan hem met je vinger, of een natte kwast op te doen. Anders zitten je wangen meteen onder de glitters!


En dan nu de roze kleur!



Ook deze heeft er een sifter in zitten. Hartstikke handig natuurlijk! De kleur bevat kleine shimmers, maar niet overdreven veel. Daarom is hij prima als blush, zodat je niet meteen van die glimglim wangetjes hebt.


Hij heet 02 Smooth.


En dan de swatches. Deze vallen me een klein beetje tegen! Ik had zeker meer verwacht van Cool. Smooth geeft ook niet ontzettend veel kleur af. Gelukkig zie je ze wel goed op mijn oogleden.

Magic Pigment Powder €5,29 per stuk.

Tot slot heb ik met deze oogschaduws nog een look gemaakt! Ik heb Cool op mijn bewegend ooglid aangebracht, Free in mijn crease, en Rebel als eyeliner. Rebel loopt door tot in de crease. Ik heb smooth als highlighter in mijn ooghoek aangebracht. Ik vind het een hele leuke look geworden! Niet iets wat ik heel snel op zou doen naar school, maar wel leuk voor een feestje! Ik heb trouwens ook de mascara gebruikt die je aan het begin zag! Hierover komt later nog een artikel.

Vinden jullie de look aan het eind leuk, en moet ik dit vaker doen?

Liefs,
Daphne