zondag 15 mei 2011

Uitslag winactie!

Dit is al mijn 99ste artikel, het volgende artikel word de 100ste!

Maar... We willen natuurlijk weten wie de winactie gewonnen heeft! Ik heb het een beetje anders gedaan...


Zoals ik al zei, ik heb het wat anders gedaan. Dat komt omdat er namelijk maar 3 deelnemers waren. Ik vind het niet eerlijk als ik de prijs niet zou geven, maar ook weer flauw voor de andere twee als die niets krijgen. Dus daarom heb ik besloten de prijs te verdelen. Dus Myrthe, Tatjana&Marieke kunnen een prijsje verwachten! Myrthe krijgt de dottingtool (kan je lekker met nail-art bezig zijn :P), Tatjana de Rimmel Lipgloss en Marieke de overige 2 essence dingetjes. Ieder krijgt iets van ongeveer dezelfde waarde.

Zouden jullie alle drie misschien je adresgegevens willen sturen naar mijn mail: blond-beauty@hotmail.nl

Dan kan je je pakketje binnenkort verwachten! Natuurlijk geef ik geen prijs weg zonder dat ik er een aantal testertjes bij stop. Ook doe ik er nog een kaartje bij.

Heel veel plezier met de prijs, en gefeliciteerd!

Liefs,
Daphne