vrijdag 6 mei 2011

Moederdag Idee Tips!




Normaal gesproken zou dit bericht pas zondag online komen, maar dan heb je er natuurlijk niets meer aan! Dus daarom dat ik vandaag een aantal leuke, originele moederdag tips met jullie deel. Ik heb ze helemaal zelf verzonnen, en ga ook een van die dingen op moederdag doen. Lees verder als je benieuwd bent naar de tips!
1. Maak een roze kwarktaart (aardbeien dus) en maak daarop een hart van aardbeien. Dat ziet er superlekker, en cute uit!
2. Maak een 'Mama' cd. Zoek allemaal liedjes op waar mama in voorkomt. Bijvoorbeeld Mamasé van k3. Klinkt misschien heel erg stom, maar is wel superorigineel!
3. Maak een ontbijt op bed. Met superlekkere verse jus d'orange en warme croissants. Heerlijk! Dat zal je moeder vast ook erg lekker, en verassend vinden!
4. Stuur een verassingskaartje via greetz. Dat kan alleen vandaag nog opgestuurd worden! Anders komt hij te laat aan.
5. Heb je nog veel ongebruikte (of misschien 1x geswatchde) makeup liggen? Maak er een verassingspakket van! Stop dit in een doosje, en versier deze met hartjes en bloemetjes. En natuurlijk met de naam van je moeder erop.

Ik hoop dat jullie dit leuke tips vonden! Ik ga de roze kwarktaart maken voor mijn moeder. Ik ga ook de cd met liedjes doen, maar dan voor de 21e trouwdag van mijn ouders. Dan word het een 'PapaMama' cd.

Veel succes, en als jij nog leuke moederdagtips hebt, zet ze dan even bij de comments! Ik ben benieuwd.

Liefs,
Daphne