zaterdag 7 mei 2011

Blistex Daily Lip Conditioner&Classic Lip Protector

Ik wil jullie iets vertellen over deze superproducten! Ik ben hier zo blij mee! Ze doen zeker wat ze moeten doen. Het gaat over de blistex daily lip conditioner en de classic lip protector.





Eerst wil ik het hebben over de daily lip conditioner, die écht een aanrader is! Maar natuurlijk eerst de verpakking. Schattig, klein en niet te moeilijk. Het ziet er niet chic of duur uit. Verder vind ik het fijn dat er duidelijk op staat wat het is. Ook is de verpakking compact, waardoor hij makkelijk in je zak of tas past.

De structuur van dit product is best wel hard aan het begin. Naarmate je hem vaker gebruikt word hij iets zachter. Dit betekend natuurlijk wel dat hij best wel zuinig is. Op je lippen zie je hem nauwelijks, want hij is niet heel erg vet. Ik vind dat zelf wel een voordeel, omdat je dan minder voelt dat je wat op je lippen hebt. De geur is een beetje apart, namelijk een beetje menthol achtig. Opzich is dat wel lekker.

Dit is wat blistex verteld over dit product:
Bij dagelijks gebruik houdt Daily Lip Conditioner je lippen in elk klimaat in topconditie. Het werkt voedend, hydraterend, verzachtend en herstellend. Gebruik Lip Conditioner ook als basis voor je lipstick.Zo houd je je lippen zacht en soepel.
Daily Lip Conditioner bevat vitamine E, Aloë Vera en olijf- en druivenpit olie. Het heeft zonbeschermingsfactor 15.

Ik heb de blistex daily lip conditioner ongeveer 4 à 5 keer per dag opgedaan. Je voelt dat je lippen een beetje tintelen, maar dat trekt al gauw weer weg. Aan het begin had ik wat velletjes op mijn lippen. Ik heb ze toen expres niet gescrubt, zodat ik deze lippenbalsem extra goed kon uittesten. Na 3 dagen intensief gebruik waren mijn lippen weer helemaal zacht! Ze waren weer helemaal hersteld en was niet meer vuurrood. Ook heb ik hem gebruikt als basis voor de lipstick, en dat was prima. Verder natuurlijk altijd mooi dat er een beschermingsfactor 15 in zit! Erg tevreden dus over dit product. Ik heb ook nog wat swatches gemaakt hoe hij er op je lippen uitziet. Je ziet hier trouwens nog geen verschil qua velletjes, omdat ik deze foto aan het begin had gemaakt:

Lippen zonder daily lip conditioner.

Lippen met daily lip conditioner.

Daily Lip Conditioner: €1,65-€3,53


En dan nu de classic lip protector. Het was een beetje moeilijk om echt 2 lippenbalsems uit te proberen door elkaar, dus ik heb deze daarna vaak gebruikt. De verpakking is eigenlijk exact hetzelfde qua vorm als die van lipsmackers. Dus een goede vergelijking. Ook hier staat duidelijk op wat het is, alleen iets kleiner. Je moet een beetje zoeken, maar dat kan geen kwaad. Ook deze past makkelijk in je broekzak, en is dus superhandig om mee te nemen.


Deze lippenbalsem is juist wél vettig. Hij is niet super zuinig in gebruik, en best wel zacht. Maar je doet er wel lang mee. De geur van deze balsem iets meer vanille achtig.

Dit zegt blistex over deze lippenbalsem:
De Classic Lip Protector beschermt en verzorgt je lippen elke dag opnieuw. Je brengt het aan voordat je de zon, wind of kou in gaat en herhaalt dat regelmatig. Zo blijf je steeds beschermt tegen de invloeden van buitenaf.
Classic Lip Protector bevat kamille en vitamine E en B5 en heeft zonbeschermingsfactor 10. 

Deze balsem heb ik 's ochtends en 's avonds opgedaan. Deze gebruikte ik dus nadat ik klaar was met de daily lip conditioner. Wat ik merkte was dat mijn lippen zacht en soepel bleven. Hartstikke fijn! Ik gebruik nu nog steeds in de ochtend en avond, en mijn lippen zien er nog hetzelfde uit. Misschien nog wel wat beter. Ook hier zit een beschermingsfactor in, wat ik erg fijn vind. Ook hier swatches van hoe hij op mijn lippen is:

Lippen zonder classic lip protector.

Lippen met classic lip protector.

Classic Lip Protector: €2,37

De exacte prijzen kan ik helaas niet vinden. Misschien vind je het wat duur voor een lippenbalsem, maar ik verzeker je, hij is het geld zeker waard!

Liefs,
Daphne