zondag 22 mei 2011

Nail-art Dag #3 NY

Ten eerste sorry voor de late plaatsing van dit bericht, maar blogspot wilde de foto's maar niet plaatsen. Uiteindelijk is het gelukt!

Als je het thema van vandaag ziet, staat er NY. Dan zul je wel meteen aan New York denken! Ik speel zelf softbal (al 6 jaar!), en ken dus ook wel wat clubs uit Amerika. Niet dat ik echt honk of softbal kijk, maar heel veel mensen hebben van die baseballcaps. Dus met een honkbalclub logo op de voorkant. En zo heb ik deze nail-art gemaakt! Ik denk niet dat hij veel gedragen word door meiden die niet van softbal houden, maar ik wilde hem alsnog even showen. Hij staat trouwens voor New York Yankees.





Deze nailart is geinspireerd door dit plaatje.


En dit is de nail-art dan. Ik vind hem zelf niet super mooi geworden. Je ziet overal niet-rechte lijnen. Maar ik wilde hem jullie alsnog even laten zien!

Vinden jullie simpele nail-art leuker, of moet ik in vervolg wat moeilijkere doen? Ik kan er ook 2 per week doen, 1 moeilijke en 1 makkelijke. Graag even jou mening!

Liefs,
Daphne