dinsdag 10 mei 2011

CosmeticaStunter Producten.

Ik laat mijn reactie zien over 3 producten van de webshop CosmeticaStunter. Ik heb een mooie lipgloss van rimmel, een oogschaduwmono van rimmel en een nagellak van maybelline ontvangen.





Ik begin met de nagellak van maybelline. Het is een beetje een aparte kleur, doordat hij wat oranje shimmers heeft. Op de verpakking staat dat hij binnen 50 seconden droog is, en dat moet ik natuurlijk zeker weten!



Maar helaas heeft hij dat niet gered. Bij de 50 seconden was hij nog best wel nat, wat ik wel jammer vond. Gelukkig was hij daarna wel snel droog, maar de 50 seconden red hij niet. Helaas!



Ook vind ik de dekking wat tegenvallen. De substantie is verder wel prima, maar helaas zie je na 2 laagjes er toch nog stukjes van mijn nagel tussendoor. Verder een prima kleurtje! Deze kost bij CosmeticaStunter €3,95, en het is nummer 55.



Dan nu de Rimmel oogschaduw! Het is een mooi mat lichblauw kleurtje, hartstikke leuk voor de zomer! Rimmel is een wat duurder merk, dus ik verwachtte er ook veel van.




Hij heeft de naam 330 Azuré.



Sorry voor de wazige foto! Links zonder oogschaduwbasis, en rechts met. Prima pigmentatie! Ook is de oogschaduw niet korrelig. Gelukkig heeft dit product mij niet teleurgesteld! Deze kost bij CosmeticaStunter €2,99 in 330 Azuré.



En als laatste de rimmel lipgloss! Een donkerroze kleur, met shimmer. Het is de Vinyl stars mirror shine lipgloss en hij heet 185 Starlet.


Je brengt hem aan met een applicator. Ik vind hem wel fijn! Hij blijft eigenlijk net zolang zitten als elk ander lipglosje. Wat ook fijn is dat hij helemaal niet zo plakt!


Dit zijn mijn lippen zonder iets.


En dit zijn mijn lippen met de rimmel lipgloss. Hij geeft goed de kleur af op je lippen! Hij is niet zo donker als in het flesje, maar werkt wel heel erg goed. Deze lipgloss kost bij CosmeticaStunter €4,25.

Het zijn allemaal hele goedkope prijzen, voor duurdere merken en producten! Je kunt deze producten bij http://www.cosmeticastunter.nl/ kopen.

Liefs,
Daphne