maandag 9 mei 2011

WinWinWin!

Joepiee! Daar is weer eens een winactie! Deze keer kan je super leuke dingen winnen, waaronder een dottingtool! Normaal gesproken zou het wekelijkse dagboek komen, maar dat had ik pas donderdag verzonnen. Vandaar dat de week nog niet vol was. Als je op verder klikken klikt, zie je wat je nog meer kunt winnen. Ik zal eerst even uitleggen wat je allemaal moet doen.

Dit MOET je doen:
- Mij volgen op Bloglovin'
- Dit bericht liken op Bloglovin' (dit controleer ik! Klik onderaan bericht op handig knopje 'Like op Bloglovin')

Dit telt als 1 entry. Als je wint kan ik je vragen om een printscreen.
Dit MAG je doen voor extra entry's:
- Er een blogbericht over maken (2 extra)
- Mij volgen via GoogleFriendConnect (1 extra)

Zet in een comment duidelijk dat je meedoet, en de extra's. Bijvoorbeeld een link naar je blogbericht en je naam van GFC. Zet daar ook bij als je iets niet hoeft, of al hebt, want dan kan ik deze aan iemand anders verloten. Ik hoop dat het duidelijk is! Vragen mogen ook in de comments. De winactie duurt t/m zondag 15 mei 23:59. Je hebt dus één week de tijd!

Nu op naar de prijzen:

 Klik verder voor meer foto's!





 Liefs,
Daphne