woensdag 25 mei 2011

Nieuwe Poll!

Vandaag weer een nieuwe poll! De vorige was: Welk product zit standaard in jouw tas?
Bij deze vraag was het antwoord Lippenbalsem duidelijk het meest gekozen! Daarna kwam de lipgloss.

Zelf heb ik eigenlijk alleen maar een lippenbalsem in mijn tas zitten. Als ik droge of schrale lippen heb, vind ik het fijn om even wat balsem op te doen.

En dan nu de vraag van deze week! Gisteren kwam mijn nieuwe cosmogirl door de brievenbus, en toen kwam er meteen een nieuwe vraag in me op. Namelijk...

Welk tijdschrift vinden jullie het leukst?
- Cosmogirl <33
- Girlz!
- Glamour
- Hitkrant
- Een ander tijdschrift
- Geen, ik lees geen tijdschriften

Ik denk dat jullie mijn antwoord wel kunnen raden! Maar dat bespreek ik natuurlijk volgende week hè...
Ik word een beetje gek van al die toetsen zeg. Alle leraren zeggen, nou dan doen we er nog maar wat bij. Mijn agenda puilt zowat uit van het huiswerk en de toetsen! Maar alsnog houd ik mijn blog erg goed bij, vind ik zelf.

Liefs,
Daphne