zondag 5 juni 2011

Back!

Ik ben weer terug! Nouja, eigenlijk wisten jullie helemaal niet dat ik weggeweest ben. Gisteren ben ik teruggekomen van een familieweekend in Brabant. Ik heb ook al een behoorlijke tijd niets meer van me laten horen. Ik krijg het aankomende weken (2) erg druk met school. En ik haat smoesjes om niets te kunnen schrijven, want dan moet ik maar plannen. Maar... Aangezien ik het best wel druk heb met school, waardoor ik moe ben en geen zin heb om ook nog eens te schrijven, ga ik de komende 2 weken minder artikels plaatsen. Jaa, lees minder. Dat betekend dus nog niet dat ik helemaal niets post! Als ik weer wat tijd heb (ik denk woensdagmiddag) ga ik weer eens lekker veel tijd aan mijn blog besteden.

Jullie kunnen woensdagmiddag dus zoiezo weer een nieuwe poll verwachten. Ook komen er onder andere nog reviews over Teeez mascara's, Priti NYC nagellak en Kneipp shampoo's en conditioners. Er komen weer wat nieuwe designs voor je nagels, en dit keer wat moeilijkere! Verder probeer ik nog wat andere dingen te doen, want alleen maar reviews, designs en polls is saai.

Een kleine update met hoe het met me gaat. In ieder geval woensdag dus weer updates!

Liefs,
Daphne