zondag 12 juni 2011

Nail-art Dag #4 Bloemen

Weer eens een keertje een nail-art dag! Dit heb ik al een tijdje niet gedaan zeg! Ik heb nog behoorlijk veel designs liggen, die allemaal nog eens langs zullen komen. Ik heb een beetje een bloementik... Bij bijna elk design maak ik bloemetjes in een hoekje. Dat ziet er zo schattig uit! Ik heb voor vandaag een van mijn lievelingsdesigns, een wat moeilijkere. Deze is echt voor de meiden die penselen etc hebben. Ikzelf gebruik wat kwastjes, maar die zijn niet allemaal voor nail-art geschikt. Zoals een oud eyeliner kwastje... Maar nu het design!



Bij mij ziet hij er ook nog niet perfect uit, maar ik vind hem zeker goed gelukt! (het randje erboven is doordat ik hem in een soort 'houdertje' schuif zodat mijn vingers niet onder de lak zitten).
Ik vind het niet mooi dat de achtergrond maar één kleur heeft. Ik had graag met een sponsje een beetje sneeuw effect met wit willen maken.

Wat vinden jullie van dit design?

Liefs,
Daphne