dinsdag 19 juli 2011

Picture Time!

De laatste tijd heb ik een aantal foto's gemaakt. Het zijn er niet echt heel erg veel, maar ik vind het toch leuk om ze even met jullie te delen. Kijk verder voor de foto's !


1057448-8-1306870993662_large


De bloemetjes in onze tuin zijn uitgegroeid! Ik vind het vooral leuk om foto's van de natuur te maken, omdat dat meestal gewoon zo mooi is :)


Op deze foto zie je de wolken. Volgens mij ging het bijna onweren! =)


En nadat het geregend had liep ik door de tuin. Ik zag toen deze appeltjes in onze appelboom hangen met regendruppeltjes erop. Echt super lief! Ik heb dus snel mijn camera gepakt en er wat foto's van gemaakt. Dit was de mooiste...


En wat vinden jullie van deze? Ik dacht dat hij misschien wel leuk is om als nieuwe achtergrond te doen! Lekker rustig, maar toch heel mooi...

Laat het me nog even weten van de laatste foto! 

Liefs,
Daphne