maandag 3 januari 2011

Back to school..

Haai!

Ojee, ik heb al twee weken geen artikel meer online gezet... Dat vind ik best wel erg! Ik ben lekker op skivakantie geweest, maar de sneeuw was niet echt zo goed hoor! Als je verder wilt lezen moet je op Meer... klikken!

Aan het begin van de week was het wel gewoon oké, maar toen werd het warmer (zo'n 10 à 15 graden!) en de sneeuw werd papperig. Dan kom je er gewoon maar heel erg langzaam door met ski's. Zo vervelend. En toen begon het weer te vriezen (het was toen ongeveer -11 graden). Dus alle sneeuw werd ijzig, waardoor je gewoon elke keer doorgleed. Maar al met al was het een leuke geslaagde week! Kerst heb ik ook lekker in Oostenrijk gevierd, maar een heel erg kerstgevoel had ik niet... De skivakantie was eigenlijk een soort cadeautje, dus ik heb verder niks gekregen, wat van mij ook niet hoeft. Met oud en nieuw was bij een vriendin aan het logeren, samen met nog een andere vriendin (michelle, http://www.tjaahersenspinsels.blogspot.com/). Onwijs gezellig! We gingen pas slapen rond een uur 6 in de ochtend. Best wel laat, maar het was ook een speciale dag! Danieke (bij wie we gingen slapen) morstte meteen al een paar seconden na twaalf met haar jip&janneke champagne! Haha, lekker begin hoor! En vandaag was mijn eerste schooldag. Een beetje saaie dag.. Gelukkig vielen er wel 4 lesuren uit!

Dit was alweer mijn derde 'about', en ik denk dat ik dit elke maandag ga doen. Ik vind het wel leuk, om zo na het weekend een beetje te vertellen wat ik allemaal gedaan heb. Dus ik ga er lekker mee door!

Xxxxx Daphne