zondag 30 januari 2011

The Body Shop Producten

Haai!

Ik kreeg laatst de vraag of the body shop producten nou echt zo fijn zijn als iedereen zegt. Nou, ik vind van wel! Lees verder om te kijken wat ik fijn vind aan the body producten!


Ik vind de verpakkingen zo jammer... Ze zijn zo plastic, en vooral die van kokosnoot heeft een vieze bruine kleur... Maarja, het gaat offcourse om het product!




Ooh, de body butters van the body shop zijn echt de lekkerste die je maar kunt hebben. Ik vind die van het kruidvat iets te romig. Dit zijn echte harde butters. Heel erg fijn, want je doet er ook best wel lang mee. Vooral met zo'n grote pot. De kokosnoot body butter (400 ml) kost €18,- en is Limited Edition. De passie vrucht body butter kostte in de sale €10,- , normaal €15,-. Ze zijn zeker wel het geld waard!





Ook de producten van Shea zijn heerlijk! De scrubs zijn lekker hard, niet te hard, en scrubben goed. Het zijn zeker geen gezichtscrubs, omdat er nogal harde scrubdeeltjes inzitten. De showercream is ook heel erg fijn, maar eigenlijk werkt deze hetzelfde als ieder ander. Je huid word er lekker zacht van. De body butter is hetzelfde als die van kokos en passievrucht.

Ik hoop dat ik jullie nu wat meer heb laten weten over de body butters, scrubs en shower creams van The Body Shop...

Xxx,
Daphne