woensdag 19 januari 2011

Shoplog 18-01!

Haai!!

Eindelijk weer een artikel, en dit keer ook een leuke! Ik heb vandaag de hele dag geprobeerd te frutselen met een stash filmpje, maar ik kreeg hem maar niet goed op mijn computer. Dus ik zal daar binnenkort nog wel even naar kijken, want ik wil ook erg graag look filmpjes gaan maken! Maar voor nu een shoplog.

Ik ben gisteren met mijn moeder naar Amstelveen geweest, en had helaas niet zo lang de tijd. Maar ik heb wel wat spullen gekocht. Ik ben alleen vergeten om mijn nieuwe jas van de Zara erop te zetten. Dit is alles qua producten:



Pritt typp-ex (lekker belangrijk ;P) en 4 mandjes. Bij het kruidvat gekocht. Het was samen €2,-.



Body butter van The Body Shop in kokosnoot. Een superlekkere butter voor je lichaam. Dit is de grote variant, namelijk van 400ml in plaats van 200ml. Hij kost €18,- in plaats van €30,-. Een redelijk groot bedrag, maar je moet er maar van houden. Deze heb ik niet zelf gekocht, maar mijn moeder. Ik vond het toch leuk om te laten zien :)


En tja.. Toen mijn moeder er graag een wilde, moest ik er natuurlijk ook een! Deze heb ik wel zelf gekocht. Het is de geur/smaak (ik weet nooit wat ik daarvoor moet zeggen. Het is een geur, maar je zegt smaak?) Passievrucht. Onzettend lekkere geur, maar je moet er wel van houden. Ik ben gek op passievrucht. Het is een beetje gelei-achtige fruitsoort. Oke genoeg over passievrucht, we waren bij de bodybutter. Er komt zeker nog een review over, maar eigenlijk is dat niet nodig. De body butter van The Body Shop is gewoon dé body butter. Deze kostte trouwens €10,- in plaats van €15,-.


Ook heb ik nog een oogreinigingsmelk gekocht van Dr. Van der Hoog. De oogreinigingsmelk die ik nu gebruik irriteert, en is dus niet echt fijn. Hopelijk werkt deze wel beter :). Hij kostte €3,95 in een soort restpost achtig winkeltje. Ik weet de originele prijs dus niet. Mijn moeder had een dagcrème van Nivea gekocht. Deze kostte €4,10, wat betrekkelijk weinig is voor een dagcrème. Ook in hetzelfde winkeltje gekocht.



Ooh, yesyes! My new shoes! Ik vind ze zooo gaaf! Het zijn een soort van cowgirl laarsjes tot op mijn enkels. Ze zijn van het merk Sendra, wat jullie waarschijnlijk niks zegt. Het is ook een echt cowgirl/boy schoenen merk. Mijn zus, moeder en vader hebben er ook schoenen van. En ik nu ook! De onderkant is van leer, en de laars zelf ook. Ik heb nog even snel een foto van de onderkant gemaakt, omdat ik hem zo gaaf vond. Normaal kosten ze rond de €250,- maar nu waren ze €117,-. Ook heel erg duur natuurlijk, als je niet zoveel budget hebt. Ik heb er zelf een deel van betaald. Als jij ze ook graag wilt, dit is het artikelnummer: 9465.

Ik hoop dat jullie deze eerste shoplog leuk vonden! Laat graag even iets achter bij de comments.

Kusjess, Daphne

1 opmerking:

  1. Wat een leuke schoenen! En zou je misschien een atrikel willen maken over de body butters? Want ik hoor er wel veel van, alleen ik weet niet of ik het wel leuk vind...

    BeantwoordenVerwijderen