donderdag 6 januari 2011

Review Yves-Rocher Lippenbalsem.

Haai!

Ik heb vandaag weer een review voor jullie! Dit keer van de Yves-Rocher lippenbalsems in druif, amandel en shea (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen :P).

De verpakking ziet er schattig uit, door de plaatjes erop. Eigenlijk is het dezelfde verpakking als die van lipsmackers. Ik heb ze online gekocht via de site van Yves-Rocher, en daar waren ze in de aanbieding van €2,50 nu voor €1,-. Ik weet niet of ze nog steeds €1,- kosten, maar volgens mij wel.

De balsem ziet er gewoon normaal uit. Hij heeft wel een lekker geurtje, naar welke smaak je hebt gekozen. De smaak shea heeft een hele duidelijke lekkere geur, maar je moet er wel van houden. De druif heeft een hele frisse en zoete geur. Amandel ruikt eigenlijk gewoon naar amandel. De substantie is lekker vet, maar je moet wel steeds weer opnieuw de lippenvet opdoen. Het blijft maximaal een uur vet. Opzich niet heel erg, maar het kan beter.



Even een plaatje van de zijkant. Je kan het misschien net zien, maar er zit 4 gram in. Als je aan het rolletje aan de onderkant draait moet je wel lang draaien tot het eind, maar dat doe je niet zo snel. Niet echt een heel erg probleem.

Ik ben erg tevreden over dit product, maar ik vind alleen dat de houdbaarheid wel heel erg kort is. Namelijk maar zes maanden. Waarschijnlijk omdat het allemaal plantaardige stoffen zijn, maar wat langer mocht van mij wel. Ik hoop dat jullie er wat aan hadden! Klik HIER nog even voor de link van de Yves-Rocher site.

Xxxx Daphne