zaterdag 22 januari 2011

Review Sephora Colourful Palette 12 Camel Leon.

Haai!

Een tijdje geleden heb ik bij de Sephora een colourful palette gekocht in nummer 12, camel leon. Ik was vandaag nog bij de Sephora, en zag hem in de sale. Hij kostte eerst rond de €18,- maar nu iets van €9,-. Ik heb hem gekocht tijdens de '3 voor 10 euro' actie. Wel duur dus, maar is hij het geld wel waard?

Over het uiterlijk ben ik tevreden! Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit als de mono's, maar hier zitten natuurlijk meer kleurtjes in. Vrij simpel, maar wel chique.


Over de kleuren. Helaas waren de swatch foto's mislukt, maar binnekort komt er over dit paletje een look. Er zit redelijk veel pigment in, alleen wat minder in de derde kleur van boven. Dus de echt goud. Hij komt moeilijk als een goede kleur op mijn kwast, waardoor hij een beetje brokkelt. Over de andere kleuren ben ik super tevreden! Ik heb deze foto's gemaakt nadat ik hem gebruikt had. Ik heb hem namelijk al wat langer.


En de naam is wel duidelijk. Mijn camera werkt niet altijd mee, dus sommige foto's zijn wat wazig. Ik hoop dat het niet stoort. Voor mij is dit palette zeker wel €9,- waard (dus in de sale), ik weet alleen niet of ik hem ook gekocht had voor €18,-. Ik denk het niet.
Ik hoop dat dit product jullie een beetje boeide. Ik zal binnenkort van wat lowbudget-producten een review maken. De andere Sephora oogschaduws komen ook nog. Én er zal ook nog een review komen over een behoorlijk dure foundation...

Xxxx Daphne

1 opmerking: